Thursday, August 7, 2008

Два Skype 4.0 на един компютър?



До сега ползвахме по два скайпа на 1 компютър чрез Skype Launcher или с 2 Windows акаунта, но за новият Skype 4.0 тези методи не работят! Но не се отчайвайте с новата версия на Skype всичко става много по лесно. Сега ще ви обесня в няколко стъпки как да подкарате 2 или повече скайпа на 1 компютър:
1. Кликвате на Start менюто в Windows
2. След това кликвате на "Run" и ще ви се отвори диалогов прозорец
3. В прозореца поставяте тази команда "C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe" /secondary "
4. Натискате Enter

Така можете да си пуснете колкото скайпа искате наведнъж, без значение дали искате 2 или 5 скайпа стъпките са същите.
За да ви улесня с пускането на втори Skype ще ви издам един трик :) За да пуснете по лесно втори Skype на вашият компютър, трябва да направите "кратък път" или иначе казано Shortcut. Можете да направите shortcut към вашият втори скайп като следвате инструкциите:
1. Кликнете с десен бутон на мишката на вашият десктоп
2. Ще ви излезе падащо меню от което трябва да исберете команда "New" след това "Shortcut"
3. В прозорецът който ви се отвори поставете това: C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe" /secondary
4. Натиснете Next -> Finish и новият пряк път до вашият втори Skype ще се появи на вашият десктоп.

Този метод за два скайпа на един компютър работи само с версия 4.0 на Skype, ако опитате с по-стара версия няма да стане. Методът за пускане на втори Skype описан в статията е идентичен както за Windows XP така и за Windows Vista.
Надявам се да съм бил полезен, ако имате въпроси питайте.

Вижте оригиналната статия тук!

20 comments:

Anonymous said...

при мен това не се получава... и в двата варианта излиза съобщение, че даденият файл не може да бъде открит... :(

SS_BOY said...

Коя версия на скайп използваш?

Anonymous said...

skype 4.0 BETA, ако ползвах някоя по- стара нямаше да коментирам... :)))

Онлайн Психолог said...

"C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe" /secondary - това трябва да се напише с кавичките - ако не става, проблема вероятно е, че Скайп е инсталиран в друга директория - потърсете и заместете пътя към файла.
SS_BOY май харесваш статиите ми?

Anonymous said...

получи се, просто не съм слагала кавички... благодаря много! :)))

Anonymous said...

и при мен пишеше че несъществува,но успчх да го отворя, но без резултат не ми отвори нов скъпе а старият ми

Anonymous said...

здравейте, проблема е такъв ,че трябва да знаете къде точно ви е инсталиран skype .Оправете си линка и ще тръгне .При мен например е "C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe" /secondary ...... успех

Anonymous said...

оле хора при мен защо нестава ???
имам въпрос как да отворя Start менюто в Windows как ли не пробвах какво ли не направих но всичките ми опити бяха неуспеши много ще съм ви благодарна ако някой се заеме да ми помогне

Anonymous said...

Ако несе лъжа Start Менюто в Windows беше онова малкото надписче в долния ляв ъгал на който гласи START или ако си на БГ пише СТАРТ :D:D:D

Anonymous said...

Суууууууууупер

Anonymous said...

благодаря ти много.аз го направих

Anonymous said...

Работи перфектно-голямо благодаря.

Anonymous said...

И при мене парво ми пишеше че няма такъв фаил ама кат го напраих с кавичките ми трагна работи перфектно много благодаря ето слага се с кавички и тръгва "C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe" /secondary

Joseph Izevkov said...

На който не става.. явно е пълен ламер. Благодаря за статията!

Anonymous said...

moeto menu e na bg,sled kato natisna start sled tova kak da otvorq "run" v sushnost kade e tova i sled tova kak da go postvq ,mersi

Unknown said...

ako ne stava probvaite tova
Direktoriata v koiato e skype\Skype\Phone\Skype.exe /secondary
bez nikakvi kavi4ki na men mi stana

Petyo said...

Много благодаря на Свилен Иванов!
Това проработи!
Евала пич, дано да има повече хора като теб, да отварят очите на слепите като мен!

Anonymous said...

Nqkakva ideq za 2-ri skype s skype 5...??

Anonymous said...

За Skype v5.0.3.120 става с горепосочените команди:
(в Start->Run и пишете skype /secondary
(Обаче трябва да сте си добавили в променливите на средата пътя до папката с изпълнимия файл на скайпа)
Ето при мен е така:
%SystemRoot%\system32;%SystemRoot%;C:\Program Files\Skype\Phone\;

Anonymous said...

И при Скайп 5 става