Wednesday, July 16, 2008

Skype Credit

Какво е Skype Credit? Защо ни е Skype Credit? Как да се сдобием със Skype Credit? ...

Skype Credit е една от заплатените привилегии на Skype. Можете да закупите Skype Credit като кликнете на някои от банерите в сайта или от тук. Ще кажете "защо да плащам като мога да си го ползвам безплатно?" отговорът е повече от ясен ще получите повече услуги.
en_ww_skype_callphones_120x60.gif
Услугите които можете да използвате са: получаване на собствен, уникален, телефонен номер на който могат да ви търсят от мобилен или стационарен телефон; гласова поща; вие можете да звъните на домашен или мобилен телефон; да изпращате sms-и на много ниски цени; да вземете уникален аватар за своя скайп и др. Сега ще ви кажа аз лично за какво го използвам, купувам си Skype Credit заплащам абонамент за 1 месец разговори към европейски страни и си говоря неограничено с приятелите ми в чужбина, което иначе би ми одрало кожата. Ако имате въпроси питайте, аз ще отговарям. Skype Credit можете да заредите от тук бързо и лесно.

4 comments:

swen said...

Искам да знам как да си закупя skype credit и горе-доло какви са цените ?? Благодаря предварително...:)

SS_BOY said...

Кликваш на някой от банерите в този сайт, и ще ти се отвори официалният сайт на скайп. Там ще откриеш актулни цени, а за закупуването съм сигурен че ще се ориентираш :)

Anonymous said...

а с дебитна карта може ли да се купи кредит...мерси предварително

SS_BOY said...

Да може аз съм купувал с Visa Electron но интересното е че на някои потребители не им излиза този вариянт на плащане и трябва с банков превод което става доста по бавно и с повече усилия.